Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

neděle 6. září 2015

Když je láska slepá

Když je láska slepá od Luisa Buresch





Anotace:
Aliu a Leandera všichni vnímají jako pár snů a poté, co se jim narodí dcera, se idylka zdá být dokonalá. Půvabně chaotická Alia i lidé kolem ní věří, že její vztah je zcela mimořádný. O to překvapivější je pak Leanderovo náhlé přiznání: „Musím ti něco říct. Mám jinou.“ Situaci, kterou Alia zná jen z laciných romantických knih, o nichž píše diplomovou práci, najednou zažívá na vlastní kůži. Zhroutí se jí svět. Jak se smířit s odchodem životního partnera?
---------

Jdu si takhle do knihovny a nic konkértního nehledám. Koukám, koukám a zahlédnu knihu se zvláštním obalem i názvem. Říkám si, že to nebude nic pro mě a jdu dál do knihovny. Když se vracím s asi třemi knihami, znovu pohlédnu na tu knihu a rozhodnu se to risknout a vzít si ji také.

Nakonec jsem udělala velmi dobře. Tenhle žánr běžně nečtu ani nevyhledávám.
Alia je taková ztřeštěná hrdinka, která mi sedla už od samého začátku. Její humor mě velice bavil a občas jsem měla problém se nezačít smát v tramvaji, když jsem knihu četla. :D
Zkrátka se člověk dobře zasměje, ale i popláče nad osudy všech postav. Autorka dobře vystihla, jak se věci mají a jak zdání klame. Nic není takové jaké se zdá a u téhle knihy to sedí.

Rozhodne knihu doporučuji.
Konec byl podle mě takový jaký měl být. Už teď se těším na další knihu, kterou snad autorka někdy napíše. :D

Četli jste? Jak se vám líbila? :)

0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.