Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

pondělí 31. srpna 2015

Město ztracených duší

Město ztracených duší od Cassandra Clare





Anotace:
Jace zmizel. Spolek si dělá starosti kvůli Sebastiánovi. Všichni se snaží na někoho svalit vinu a také zjistit, jak můžou nejlépe ochránit Lovce stínů i zbytek světa před hrozícím nebezpečím. Clary však záleží jen na jediném – Jace zmizel. Clary ho teď musí najít a znovu ho zachránit. Než tenhle boj skončí, skoro každého – Clary, Simona, Aleka – čeká těžká zkouška lásky a důvěry.
---------



Konečně jsem tuhle prokletou knihu dočetla. :D
Proč prokletou? Neb hlavní hrdinku zrovna dvakrát nemusím, ale řekla jsem si, že knihu(sérii) dočtu.
Když to vezmu kolem a kolem tak mě ta série i baví, ale prostě někdy se neubráním pocitu, že je to.. hovadina? :D

Teď už k samotné knize.
Jelikož je dnes Den nepřečtených knih, řekla jsem si, že těch zbývajících 100-150 stránek dočtu.
A huráá dočteno, i když kapku déle než jsem plánovala.

Jace(zase on?!) zmizel a společně s ním i Sebastian(Jonathan). Svět lovců stínů je opět naruby, pokud se vůbec stihl dát nějak dohromady a začíná pátrání po Jaceovi.
Clary jako vždy nezůstává mimo dění, i když jí spolek ze začátku pěkně zatopí. Musí čekat na rozhodnutí Rady a to se jí samozřejmě vůbec nelíbí, protože musí nečinně sedět.
Brzo, ale věci naberou rychlejší spád. V knize se střídá víc pohledů, například Alekovo pohled. Celkem zajímavá vsuvka, i když mi to přišlo jako natahovák knihy. Nu což, třeba to bude klíčové.. :D

Všechny klíčové postavy si prožijí pár dramat i šťastné chvilky. Některé více méně očekávané. Některé jsem ovšem nečekala. Alek, Simon i Isabela si budou muset pořádně vyjasnit, co chtějí a co pro to udělají.
Někomu možná nepomůže už nic, ale třeba vysvitne naděje. Přece jenom zatím v téhle sérii vysvitla vždy. :D Což se mi líbí, ale jen pokud budete brát sérii jako celek a nebudete se ohlížet na to, že to je vlastně... blbina.
Tolik naděje a hlavně vyslyšené naděje už jsem zase dlouho nečetla :D Ale rozhodně neříkám, že jsou Nástroje smrti nějak špatné, jen když se na to kouknu víc s nadhledem, zjišťuji, že to tak úžasné zase není.

Jakmile bude v knihovně dostupné pokračování vrhnu se na něj. Třeba to tentokrát prolítnu, protože přece jenom to bude poslední díl a mě vážně zajímá, jak se věci vyřeší.
Ovšem mám tu tolik nepřečtených knih, že mi na to jen dnešek nestačí :D :(

A co vy? Četli jste knihu? Co si myslíte vy? ^^

0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.