Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

úterý 4. srpna 2015

Brisingr

Konečně jsem si našla čas, jak dočíst knihu, tak tady taky něco napsat.

Jak se stalo zvykem v druhé knize, i tady se střídá pohled Eragona a jeho bratrance Rorana.
Občas mi Roranův pohled zrovna dvakrát nebaví, ale překoušu to. Jeho části se tak trochu vlečou a hodně se toho tam popisuje. Což vlastně i u Eragona.
V knize se vyskytuje hodně vedlejších postav a člověk za chviličku pomalu ztrácí pojem, kdo je kdo.
Naštěstí je na konci knihy přehled, jako v předchozích dílech.
Shrnutí na začátku knihy vám připomene vše nejdůležitější z předchozích dílu Eragon a Eldest. Pomůže vám to, utřídit si v hlavě obsah předchozích dílu.

Celkově mě kniha bavila a četla jsem ji, kdy jsem mohla. Mám ji jak v tištěné podobě, tak v elektronické. Takže jsem byla schopna číst i tam, kam jsem knihu tahat nechtěla, abych ji nezničila.

Po Hořících pláních, kde Eragon utrpěl porážku na tělu i duchu se s Roranem vydávají vysvobodit Katrinu, Roranovu snoubenku.
Jak to dopadne si budete muset přečíst, ale máte se na co těšit. Eragon v Helgrindu narazí na někoho, komu změní život.
V tomto díle Eragon začíná splácet své dluhy a plnit závazky, které dal. Ne vždy je to pro Eragona a Safiru snadný úkol.
Společně se Safirou bude Eragon cestovat po celé Alagaësii.
Celou zem čekají změny. Trpaslíci volí nového krále, což není snadný úkol. Jsou zvyklí vše protahovat a dlouho diskutovat o nesouvisejících věcech. Volba jejich krále ovlivní celou Alagaësii, protože nový král nemusí být nakloněn věcem Vardenů. To by Nasuadě zkomplikovalo válečné tažení a snížilo celkové šance na úspěch. Pokud mají vyhrát nad Galbatorixem, pak jedině společně.
Eragon i Roran zažijí situace, které je poznamenají a změní.
Objasní se mnoho záhad, ale ještě víc jich je pořád utajeno. Konec přinese do vínku opět něco nečekaného a navnadí na další díl.

Tak snad jsem napsala vše, co jsem měla na srdci do srozumitelné podoby a na nic nezapoměla ^^
Četli jste nebo se chystáte číst? Jak se vám kniha líbila a co se vám nelíbilo?

0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.