Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

středa 5. srpna 2015

Nové knížkýýý

Zdravíčko přátelé ^^
Jak jste se měli? Já dneska musela k zubaři a nic příjemného se nedělo :(
Ale dnešek přece jenom přinesl něco pozitivního! Mám nové knížky.
Knihy jsou od autorky Upířích deníků, L. J. Smith. Upíří deníky mám rozečtené asi ve čtvrté knize, ale dlouho už jsem je nečetla, tak snad jsem vše nezapomněla.
Tahle série je ovšem o něčem jiném! Žádní upíři.
Anotace:
Kaitlyn je studentka střední školy. Kvůli svým nezvyklým očím a jasnovideckým schopnostem má pověst čarodějky. Lidé se jí bojí, a proto nemá žádné přátele. Přijme tedy pozvání do Zetesova institutu, kde bude moci začít nový život a studovat s vrstevníky s podobným neobvyklým nadáním. Kaitlyn zde pozná dva přitažlivé spolužáky, pohledného Roba, který svou léčivou silou rozdává jenom dobro, a tajemného a nebezpečného Gabriela s nezvyklými telepatickými schopnostmi. Studenti postupně začínají zjišťovat, proč byli do institutu přivedeni. A Kaitlyn se musí rozhodnout, komu má věřit... a koho bude milovat.


Znáte, četli jste? ^^ Povídejte přehánějte :)

0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.