Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

pondělí 19. října 2015

Elita

Kiera Cass: Elita



Anotace:
Třicet pět dívek přišlo do paláce soutěžit v Selekci. Všechny až na šest byly poslány domů. A jen jedna se provdá za prince Maxona a bude korunována princeznou Illey.
America si pořád není jistá, kde leží její srdce. Když je s Maxonem, nechává se unášet jejich novou dechberoucí reakcí a nesní o ničem jiném, než být s ním. Ale kdykoliv vidí Aspena vykonávajícího práci strážce v paláci, je strhávána vzpomínkami na společný život, který si plánovali. Jak se skupinka zmenšila na Elitu, jsou ostatní dívky ještě odhodlanější získat Maxona - a Americe běží čas na rozhodnutí.

Právě když si je America jistá, že se rozhodla, zničující ztráta ji donutí znovu o všem začít pochybovat. A zatímco se snaží představit si budoucnost, agresivní rebelové odhodlaní svrhnout monarchii nabývají na síle a jejich plány by mohly zničit její šanci na jakýkoliv šťastný konec
---------

Pozdě, ale přece se podělím o dojmy z druhého díle série Selekce.
Knížku jsem přečetla přes noc a bavila mě. Určitě to není nic pro náročného čtenáře, ale tím já nejspíš právě teď nejsem.
Samotné mi byl nepříjemný trojúhelník ve kterém se America ocitla a už jsem si říkala, aby to konečně skončila, ať už jakkoli.
Některé scény byly dost předvídatelné, ale i tak mě bavilo to číst a sledovat osudy dívek dál.
Na třetí díl si musím bohužel počkat, protože ho v knihovně ještě nemají a momentálně nemám na to abych si knížky koupila. :(
Četli jste někdo a líbila se vám tato série? ^^

0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.