Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

středa 28. října 2015

Věž

Simon Toyne: Věž



Anotace:
Po staletích tajemného mlčení otevírá Citadela, nejstarší obydlené místo na zemi, svoje brány. Pohled do útrob věže je však děsivý – téměř vše, co bylo uvnitř, zničila smrtelná nákaza, která se i nadále šíří. Gabriel Mann umírá a bývalá novinářka Liv Adamsová tak musí sama čelit zabijákům, kteří ji chtějí za každou cenu umlčet.
Mezitím v USA pátrá agent FBI Joe Shepherd po zmizelém vědci z NASA a záhy zjišťuje, že se blíží něco, co si ani nedokázal představit – co si nikdo nedokázal představit…
Závěrečný díl strhující konspirační trilogie Simona Toyneho.
---------

Konečně jsem si našla čas na dočtení téhle série.
Hrozně mě mrzel konec druhé knihy, protože to už vypadalo beznadějně. Třetí kniha byla takovým malým oříškem, protože jsem netušila, že se bude naprosto celá odehrávat v tak trochu chaotickém popisu děje z několika stran najednou. Bylo to dost zmatečné na začátek, ale později jsem si už zvykla a celkem přivítala těchto několik pohledů.
Jestli průběh téhle knihy někdo předpokládal tak má mou poklonu, ale já až do konce nevěděla, kdo je ta tajemná osoba, která tahala za nitky.
Jsem zvědavá, co dalšího Simon Toyne napíše příště a už teď se těším a určitě ho podpořím koupí té knihy, jako těch předchozích. ^^
Brzo si snad závěr téhle série přečte i přítel a já jsem velmi zvědavá na jeho reakci. :D

0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.