Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

neděle 11. října 2015

Selekce

Kiera Cass: Selekce



Anotace:
Pro třicet pět dívek je Selekce životní šancí. Příležitostí k útěku od života, který jim byl stanoven od narození. Být obklopena světem třpytivých šatů a drahocenných šperků. Žít v paláci a soutěžit o srdce krásného prince Maxona. Ale pro Americu Singerovou je Selekce noční můrou. Znamená to pro ni otočit se zády ke své tajné lásce Aspenovi, který je o kastu níž než ona. Nechce se jí odejít z domova a vstoupit do nelítostné soutěže o korunu.
Pak America potká prince Maxona. Postupně začne zpochybňovat všechny plány, které si předsevzala – a uvědomí si, že život, o kterém vždycky snila, si už nemůže v porovnání s budoucností představit.
---------

Dokola omílaná kniha hlavně ve všech možných skupinách na facebooku.
Podlehla jsem a půjčila si ji z knihovny. Musím říct, že mne kniha bavila a přečetla jsem ji ani ne za den. Je velmi kraťoučká a nešlo se odtrhnout.
Hlavní hrdinka je opravdu paličatá a drzá, ale kupodivu jí to prochází.
Výběr budoucí princezny tímto způsobem je zajímavý nápad, který jsem já osobně zatím snad nikde neviděla. Možná se mýlím. :)
"Boj" mezi dívkami o prince je opravdu podívaná. :D
V knihovně je druhý díl zarezervován rovnou dvakrát takže jsem si knihu půjčila jako e-knihu a za chvíli se na ní vrhnu všemi deseti.

Četli jste Selekci a ostatní díly? Jaký máte na ně názor?

0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.