Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

úterý 14. července 2015

Dota 2

Defense of the Ancients 2 neboli Dota 2.
Hra, na kterou jsem narazila čistě náhodou.
Nejsem nijak velký ani dobrý hráč, ale procházela jsem si Frontu na steamu.
A jak už to tak bývá, narazila jsem na něco, co mě zaujalo. Správně byla to Dota.
Tak si tak říkám, hra, zadarmo, ale tak proč ne. Vypadá to hezky a vždycky jsi přeci chtěla zkusit tenhle typ her.

Příběh začíná v prosinci roku 2014. Vlastně jsem hru začala hrát nedlouho po návratu z nemocnice.
Jakmile jsem hru nainstalovala, přišla na řadu otázka s kým budu hrát? Hohoho tak to bude sranda říkám si.
Ještě, že máme ten facebook. Obepisuji přátele, u kterých tuším nebo vím, že hrají podobný styl her.
Ve většině narazím na zeď. Buďto takové hry nehrají nebo hrají jen WoWko a LoLko. o_O
Naštěstí! jsem našla jehlu v kupce sena v podobě kamaráda, který čas od času Dotu hraje.
Vesele jsem si tedy hru zapnula a nemohla se dočkat, co to bude.

První problém... Kde mám sakra myš?! Panika mě zachvátila už už jsem proklínala svůj úžasně "výkonný" notebook.
Naštěstí mi známý z jiné hry, má osobní vrba, poslal odkaz na fórum, kde tento problém někdo řešil.
Voila! Myš nalezena! Přišlo na lámání chleba.
Z grafiky hry jsem byla opravdu nadšená. Vše jsem hltala plnými doušky.
Přišel na řadu tutoriál a tu nastal druhý problém. Co mám dělat?! :D
První hero v tutoriálu byl Dragon Knight. Prvních pár chvil se mi líbilo, co všechno umí. Hlášky byly tak říkajíc cool, ale všechno jednou končí a mě už jeho "Who calls the dragon knight?" začínalo štvát.
Ze zoufalosti jsem si tutoriál dala od znova, abych přišla na to, co mám udělat. No.. po několika minutách bloudění po mapě jsem přišla na to, co udělat a hrnula jsem se do nových úkolů. Dobře... nebudu zapírat, že už jsem z toho pak tak nadšená nebyla :D
Druhý hero byl Sniper. Malý dědula s puškou. Říkám si, že ty jeho spelly, jak mi bylo později vysvětleno, jsou k prdu. Ultimátka fajn, ale jinak takové suché. No dobrá všechno jsem celkem obstojně, vzhledem k mým (ne)zkušenostem, zvládla.

Přišla na řadu normální hra. Tuším, že 20 nebo 10 her musí člověk odehrát s Omezeným výběrem hrdinů.
Ještě, že stisknout tlačítko není těžké. Najít zápas a jedeme.
Díky kamarádovi jsem se tak nějak připravila na hru, ale stejně jsem se potýkala s problémy... komunikace hadr a nějaký spelly a itemy?
Neblázněte :D Co to sakra?!
Ještě, že v té době jsem nechodila na žádný teamspeak a o mluvení do hry se raději nezmiňovat. To, co mi kamarád někdy psal a chtěl psát by muselo být velmi vypípáno :D
Do hry jsem navezla dalšího známého a čas od času jsem hráli společně.
Hra už nebyla tak hrozná jako dřív a občas jsem měla i světlé chvilky. Kamarád měl samý triple kill a ja prd a dva ořechy, ale nevadí :D
Hodně jsem si začala číst o různých hrdinech a konečně! objevila Akashu. QoP neboli Queen of Pain. Kdysi jsem hojně hrála jednu hru, o které se tu později zmíním. V té hře jsem si zvolila za přezdívku (nick) Akasha. Inspirací mi byl film Queen of damned. Nejčastější otázka ovšem nebyla kolik mi je let, ale jestli jsem hrála Dotu. :D Teď si tedy konečně mohu říct.. ano hrála!

Za nějakou chvíli jsem do hry navezla i svého přítele, který mě seznámil s dalšími vášnivými hráči všech možných her. Hlavně pak Majncraftu. Začala jsem chodit na teamspeak a hrát častěji.

Momentálně tedy hraji Dotu přes půl roku. Poslední dobou ne moc často, ale zatím mě hra neomrzela.

Dota 2 CZ/SK profil
Steam profil

0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.