Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

úterý 14. července 2015

O mně


Zdravím jmenuji se Petra a je mi  21 let. Pocházím z Plzně a momentálně nestuduji. Brzo se to, ale změní! :D
Mám ráda fialovou barvu, knihy, anime a svého přítele :)

Čas od času ráda něco na naší zahrádce vytvořím a hlavně vyfotím.
Koupání v našem skromném bazénku skvěle nahrazuje moře. I když moře je moře, že :D

Ráda se povaluji s knihou v ruce (i bez ní). Miluji vůni nové knihy. Elektronické čtečky sice neodsuzuji, ale kniha je kniha. Sama jsem si něco v elektronické podobě přečetla. Sic z důvodů mě samé neznámých, ale přišla jsem díky tomu na dvě skvělé knihy od jednoho autora.

Sledování anime patří taktéž k mé osobnosti a myslím, že i přes snažení přítele mi to jen tak někdo neodpáře. :D Mimo sledování anime a čtení mangy se věnuji i překladu anime. Funguji ve skupině TCOT - Team Czech Otaku Translate.

0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.