Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

středa 15. července 2015

Meitantei Conan

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

Sledujeme osudy 17letého velice nadaného detektiva Shinichiho Kuda, který již na střední škole řeší případy, se kterými si neví rady ani policisté. Ale jen do doby, než ho při vyšetřování jednoho případu pachatel donutí spolknout jed APTX 4869. Shinichi sice neumře, ale jed způsobí, že se promění v 7leté dítě. Aby neprozradil, že je stále naživu, začne se vydávat za Conana Edogawu a snaží se přijít na to, jaká organizace vyrobila jed, který může za jeho omlazení. Žije u Kogoroua Mouriho, ne moc kvalitního detektiva, kterému Edogawa pomáhá bez Mouriho vědomí řešit případy spolu s jeho dcerou, která je zamilovaná do Shinichiho Kudoa.
zdroj: anime.akihabara.cz


Tohle anime už jsem měla v hledáčku dlouho. Přece jenom vychází od roku 1996 a stále vychází. To o něčem vypovídá.
Náhoda tomu dala, abych od jednoho človíčka dostala kompletní seznam odkazů na stažení všech dílů s anglickými titulky a originálním dabingem.
Stáhla jsem tedy všechny díly anime plus snad všechny filmy, co byly k dispozici a kdo ví, co ještě tam mám. :D Nějakou dobu jsem anime odkládala, abych dokoukala, ty která mám rozkoukaná už déle, ale nějak se mi do nich nechtělo a jednoho dne jsem začala s Conanem.
Sleduji ho celkem pravidelně. Při obědu a večeři :D Pokud můžu ovšem.

Teď už k samotnému anime.
POZOR! SPOILERY!
Jakožto dá se říci milovníka starších anime mě oslovila kresba. Mám ráda tenhle typ animace tudíž hned plus pro mě.
Další plus je rozhodně nápad. Každý díl přijde s jiným provedením vraždy. Tuším, že jeden díl byl i o sebevraždě, ale už si taky nic nepamatuji :D
Zatím jsem u 50 dílu. Mám ještě, co dělat, ale zatím má u mě Conan rozhodně velké plus. Některé díly se absolutně nechytám, jak ví, kdo je vrah. Někdy tuším viníka, ale nemůžu se dočkat, jak případ vyřeší, i když přes detektiva Mouriho. Opravdu, co díl to unikát. V podstatě to nemá Conan (Shinichi Kudo) vůbec jednoduché. Snášet Mouriho a lhát své milované Ran.
Jsem i hodně zvědavá ohledně řešení jeho situace. Nedovedu si představit co se bude dít dalších 700 epizod, když bude mít pořád tohle tělo. Co Ran a ostatní? Bude růst, jako normální dítě nebo bude pořád takto malý? Jak dlouho vlastně uběhne času za celou tu sérii? Rok, dva? Nemůžou přece mít anime, kde hlavní postava ač drogou pozměněná, neroste. Navíc to, že v podstatě chybí ve škole nikoho netrápí? :D Asi anime logika, ale jsem vážně zvědavá, jak se to bude řešit. Přece jenom, když jsou schopni vymyslet takové kvantum způsobů vražd nemůžou mít nedomyšlený zbytek věci.
No... ono už jen to, že nikdo se nepozastavuje nad logikou malého Conana je podivná. :D Malé dítko a tak inteligentní?
Díl, kdy se Ran víc zaobírala Conanem byl opravdu vtipný a doufala jsem, že to vyústí v přiznání pravdy od Shinichiho, ale bohužel :( Snad se toho někdy dočkáme.
KONEC SPOILERŮ

Rozhodně ale anime vřele doporučuji! Komu nevadí starší anime, má se na co těšit. Útěchou může být i to, že jednou za čas se objeví remasterovaná epizoda, kde Shinichi vypadá k nakousnutí :D :)
Příběhu nemám, co vytknout, protože na něm to vlastně celé stojí.
Tak s chutí do toho!
^^

0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.