Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

středa 15. července 2015

Nový přírůstek do knihovničky

Ahoj ahoj všem ^^
Dneska mám velkou radost!
I přes všechny dnešní nesnáze s barvením topení u babičky, jsem měla čas zastavit se v Uložence a vyzvednout si balíček pěti knih. ^^
Dlouho jsem se přemáhala a šetřila peníze. Jakmile jsem ale uviděla, že už i zbytek serie Sukuba je za 69 kč/kus, neodolala jsem a nakoupila.
Samosebou jsem si nemohla odpustit k tomu něco přihodit :D



Jak se lesknou.. ^^ :D
První, kterou přečtu bude Rubínový kruh. To bez debat. Možná dokonce odložím i Brisingr :D Nevydrží mi, ale moc dlouho. Nevydržím to.
To vím až moc dobře :D


0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.