Ten, kdo se nebojí svého meče, nemá právo jej vlastnit.

úterý 14. července 2015

Začátek (konce?) :D

Zdravíčko.
Dost dlouho mi vrtalo hlavou, co všichni vidí na blogu. Pořád to vlastně nevím, ale řekla jsem si, že to tedy zkusím.

Takže pro začátek vás vítám na svém blogu.
Blog bude o všem možném a nemožném.
Mé pole působnosti je dosti různorodé, ale věřím, že někdo s podobnými zálibami se najde.

Hodně mě k tomuto inspirovali ostatní blogy, hlavně pak o knihách.
Ovšem to bych nebyla já, kdyby si k tomu něco nepřidala.
Takže nechť je toto blog o knihách, anime, fotkách a hrách z mého pohledu. Můj pohled na věc se nebude vždy slučovat s pohledy ostatních v což ale doufám :D :)
Chci tenhle blog dělat hlavně pro svoje uspokojení, ale pokud se bude líbit i vám, kdo sem vkročíte, budu jen ráda.

Mějte se fanfárově ^^



Místo: Plzeň, Česká republika

0 komentářů:

Okomentovat

Právě čtu

pravectu
56/336

Právě sleduji

Originální název: Meitantei Conan
Název ve znacích: 名探偵コナン
Anglický název: Case Closed
Český název: Detektiv Conan

pravectu
64/?

Sociální sítě

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.